İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

19 Kasım 2017 Pazar

Şarkı Sözü - Serdar Ortaç ft Yıldız Tilbe Havalı Yarim

Serdar Ortaç ft Yıldız Tilbe Havalı Yarim

Gönlün Var, Gayretin Yok.
Aşk Nedir Haberin Yok
Tutmadığın Sözlerini Yedireyim Mi?
Ben Kimim Ki Yanında

Bir Adres Ya Da Çanta
Sevdiğim Herşeyimden Vazgeçeyim Mi?
Sende Canını Boşa Sıkma
Gelmiyorsan Kal Orda


İstiyorsan Ben Burda,
Senle Ölebilirim Unutma
Herkes Konuşur Kanmam
Doğru Mu Diye Hiç Sormam

Sana Zaafım Dağlarca
Ayrı Duramam Aylarca
Aşkın Acayip, Ben Tam Bir Garip
Yok Talip...

Kalmadı Halim Ey Havalı Yarim
Sevdiğini Göreyim

Hasretin Hazırda
Yüreğim Ağzımda
Kadereme Söyleneyim
Kalmadı Halim Ey Havalı Yarim

Şöyle Bir Sev Göreyim
Gözüm Kapılarda
Yüreğim Ağzımda
Sen Gel De Ben Öleyim

Ben Laf Anlamaz Aşık
Sen Başıma Belasın
Zehirli Bal Gibisin,
Fırtınalısın

Gözlerime Bak, Bırak
Kendini Rahat Rahat
Yanımda Keyfine Bak
Canıma Cansın


0 yorum:

Yorum Gönder