İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

18 Kasım 2017 Cumartesi

Şarkı Sözü - Bilal Sonses - Öpesim Var

Benim başka kimim var.
Bir canim var oda senin yar.
Senin dolmuyor yerin bak.
Gel demez utanır dilim bak.

Beni bir sen anlarsın.
Ölsem bir sen ağlarsın.
Görsen şu halimi gitmezdin kalırdın.
Delirdim her şey anlamsız.

Ne desem inanmazsın.
Ne desem o gül kokan melektin en güzel yanımdın.
Öpesim var gözlerinden.
Nefesim dar özleminden.

İnan yalan değil.
Ben yolunu gözledim hep.
Göresim var özledim be.
Ölesim var gözlerinde.

Bir anda dar gelir bütün dünya özleminden.
Benim başka kimim var.
Bir canim var oda senin yar.
Senin dolmuyor yerin bak.

Gel demez utanır dilim bak.
Beni bir sen anlarsın.
Ölsem bir sen ağlarsın.
Görsen şu halimi gitmezdin kalırdın.

Delirdim her şey anlamsız.
Ne desem inanmazsın.
Ne desem o gül kokan melektin en güzel yanımdın.
Öpesim var gözlerinden.

Nefesim dar özleminden.
İnan yalan değil.
Ben yolunu gözledim hep.
Göresim var özledim be.

Ölesim var gözlerinde.
Bir anda dar gelir bütün dünya özleminden

0 yorum:

Yorum Gönder