İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

27 Nisan 2016 Çarşamba

Çılgın Kısa Rap Sözleri


Rep sözleri
Biz rapçiyiz Adamı Sözlerimizle yere Gömeriz Fazla panik Yapma Gömeriz Senide yer Altına..

Rapin Çocukları Gece Yolcuları Akşam Savaşçıları Sözlerin Ustaları işte o Bizis Rap'in Ustaları!

Sözlerim Zehir Gibi iyi dinle Beni Kimse Karışmasın bana Rap'imle Vururum Seni.

Seni Seviyorum Sözlerimi Kuruyorum iLan-ı Aşk benimkisi yerimde Duramıyorum Rapimle Geliyorum Seni istiyorum!

Ben Seni Sevdi Sadece Seni Dilimde ismin Nefesimde Rapim Karşı Koyma Bana Gel yarınlarımıza Gidelim Bebeğim.

Yollar beni Zorlar Asi rapim Seni Yakar Sıkar Fazla debelenme Sende OLursun Karşımda Sakar..

bir diss atarım beynini patlatırım rap dostum bu aklını zorlarım!

Yandan gel Kaçma Sağa Sola Rapim bulur Seni indirir O Anda Şekil Yapma Bana Kelimeler içinde Boğarım Seni rap Zinciriyle

Ne Pop Dinleriz Ne Rock, Arabeskciyiz Biz Rapciyiz Biz Severiz Biz Sadece Rapiz Biz!

Kimse Duramaz Rapimin önünde Fazla Güvenme Koç kendine Alırım Senide Ayaklarımın Dibine

FreeStyLe Modeliyim Karşıma Çıkma Senide Ezerim Bu rapin Hayatını Ben Ezberledim Senin Gibi Bebelere Yok Gösterdim.

hadi Zorla Sözlerini Gelecek belki gerisi Sana Bi Diss Atarım Toplayamazsın gerisini.

uçma kaçma şebeklik yapma geliyorum sözlerim o kepçe kulağına beni yaz beni çiz ezberle rapçiyiz

Rapim Duman Eder Herkezi Fazla gezinme önümde Ezer Geçerim Bu Alemi orjinaL rap Geldi dinleyin Bu Sözlerimi hepiniz Ezberleyin! 

0 yorum:

Yorum Gönder