İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

11 Ekim 2017 Çarşamba

İnstagram İçin Özenle seçilmiş Anlamlı Sözler

Gerçekte sonunda hayallerinizden daha iyi olduğu için uykuya dalamadığınızda aşık olduğunu biliyorsunuz.
Seni düşündüğüm her seferinde bir çiçeğim olsaydı, sonsuza kadar bahçemde yürüyebilirdim.
Bazen kızgın değilim, incindim ve büyük bir fark var.
İlk görüşte aşka inanır mısın, yoksa tekrar yürüyelim mi?
Muhteşem "biz" tesadüfiyle bitiyor mu? Bence değil.
Herkesin canı cehennem gibi hala sevimli oldukları sevimli, uzun bir ilişki ister misin?
Birinin bulutunda gökkuşağı olmaya çalışın.
Seninle hayatım, asla ticaret etmeyeceğim, cennetteki tüm zenginlikler için bile.
Senin tarafınca sonsuza kadar harcayacağım zaman bütün kan, ter ve gözyaşları buna değer.
İnsanlar sizi özlediğini söylerken eğlenceli, ama sizi görmek için bile çaba harcamayın.
Mükemmel değilim. Seni rahatsız ediyorum, senden dalga geçiyorsun, aptalca şeyler söylüyorum, ama asla benim kadar seven birini bulamayacaksın.
Ne tür ruh hâlinde olursanız olun, özel olduklarını bileceksiniz, sizi her zaman gülümsetmeyi başarabilirler.
Cesur olmak, karşılığında herhangi bir şey beklemeden koşulsuz olarak sevmektir.
Bazen yalnız kalmak daha iyi ... Kimse sana zarar veremez.
Cesaret edersen, elimi tutup beni kalbinin yerine götür. Senin gibi sevmenin neye benzediğini hissetmek istiyorum.
Beni böyle sevdiğinde bala eriyorum. Birlikte tatlı olalım.
Tatlı sevinç, vahşi acılar aşktır.
Bir başkasının yanında gülünce neden ağlasın?
Senden hoşlanmanın nedeni basit - aşk, kahkahalar ve gülüşün.
Işığı yaymanın iki yolu vardır: ışığı yansıtan mum veya ayna olmak.
Lütfen gülümsemeyi unutma.
İlişkiler bugünlerde onun fotoğrafta olduğu gibi basarak başlıyor.
Başarılı ME ile sona eriyor ve Çirkin Seninle başlar.
Snuggie'yi 2009'dan beri iyi görünüyorsun.
Asla yapamayacağımı bilerek bir ömür boyu tutan bir anı harcamak isterim.
Dünyada senin gibi başka hiç kadın yok. Ben sana benim diyebileceğim en şanslı adamım.
Hep seninle bir sürü aşık oldum.
Ne olduğu önemli değil. Ne yaptın önemli değil Ne yaparsan yap öyle yap. Seni her zaman seveceğim. Yemin ederim.
Bir taç yapımı çöreği arayan sadece bir kek.
Birlikte olmanın ne kadar zor olduğu umurumda değil, hiçbir şey parçalanmaktan daha kötü değildir.
En acı vedalar asla söylenmeyen ve hiç açıklanmayan vedalardır.
Beatles'ın yanlış anlamış olduğunu fark ettim. İhtiyacımız olan tek şey aşk değil - sevgi hepsi var.
Hâlâ gözlerime bakan, bu soğuk dünyada sevgiyi isteyen küçük bir yavrusun.
Saatlerce bekledim ve daha fazla bekleyeceğim, aşkım gelene ve kalbim tamamlanana kadar.
Birinin kişiliğine düştüğünüzde, neredeyse her şey yakışıklı ve güzel olur.
Bitirmek için bir araya getireceğini düşündüğün zaman, biri biter.
Senden önce, asla sonsuza dek inanmadım. Şimdi, bunun seninle geçirecek kadar uzun olmadığını biliyorum.
Aşkımızdan daha değerli bir şey olabilir mi? Benimle olduğun için benim tek ölçümü kalp atışlarında.
Cennet mutlaka birinin yitirilmesi için yas tutması gerekirken biz sadece ölümlüler lütfu kutluyoruz.
Seni özlediğimde, her sarkımı dinlemek seninle ilgili.
Günde bir elma doktoru uzak tutar, ancak eğer doktor sevimli ise meyveyi unut.
Sessizlik en güçlü çığlık.
Kendin ol; Herkes zaten alınmış.
Bazen, bir anın değerinin farkına varılıncaya kadar asla farkında olmazsınız.
Gerçek aşk için asla zaman ya da yer yoktur. Yanlışlıkla, kalp atışı esnasında, tek bir yanıp sönen, zonklama anında olur.
Seni özlediğimde, eski konuşmalarımı tekrar okudum ve bir salak gibi gülümsedim.
Seni her gördüğümde tekrar tekrar aşık oluyorum.
Herkes kendi yolunda güzeldir, çünkü Tanrı hata yapmaz.
Sessizlik / gülümseme ağrım için bir başka sözcük.
Sana fazla verecek param yok. Ben zengin değilim. Söz verebileceğim, yaptığım her şeyin senin için olacağıdır.
Sen hayatım olmadan olmadan ben eksik olurum. Böyle bir acıyı asla bilmemem için dua ediyorum.
Nefes nefese, gülümsemelerle ve hayatımın gözyaşlarıyla seviyorum.
Başını birisinden çıkaramıyorsan. Belki onlar orada olmalıydı.
Perfect'in 7 harfi vardır ve meeeeee de vardır. Tesadüf? Bence değil.
Hayat sana karşı gülümseyici değilse, iyi biliyorsun.
Sevgi, iki cisimde yaşayan tek bir ruhtan oluşur.
Ne kadar güçlü bir insansanız da, her zaman sizi zayıflatacak birisi vardır.
Kalbinde birisin olduğunda acıyor, kollarında değil.

0 yorum:

Yorum Gönder