İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

18 Eylül 2016 Pazar

Sosyal Medya Aşk Sözleri


Aşk Sözleri hakkında hazırladığımız yeni ve anlamlı sözleri sizlerle paylaşıyoruz. Aşkınıza haykıracağınız duygularınız varsa ve bunu ifade edecek sözcükleri bulmakta zorlanıyorsanız belki bu cümleler sizlere yardımcı olabilir. Peki bizleri anlatmakta zorlandığımız duygulara iten Aşk nedir? Bu sorunun yanıtını bulmak için şöyle bir araştırma yaptık. Karşılaştığımız bilgiler şöyle; Hazreti Adem ve Havva annemize kadar uzanan uçsuz bucaksız bir derya ile karşılaştık. Aslında karşımızda gördüğümüz aşk bizden bir parça. Onun için görür görmez acıyan yanımızı tamamlıyor. Sizden bir parça değilse neden acıyor pekİ? Yolculuğumuz boyunca karşılaştıklarımız; Kerem İle Aslı, Leyla ve Mecnun, Yunus ve Bacım sultan ve adını bilmediğimiz diğerleri var. Aşk sözcükleri birden ağzımızdan çıkı veriyor işte görünce yari. Tabi bu çıkışlar gayri ihtiyari. Tap taze olabildiğince duru. Eğer görür görmez göğsünüzde bir yumruk bu sözcükleri engelliyor ve yutkunamıyorsanız aşıksınız demektir. Yapılması gerekenler belli aslında. Ya bunu belli edeceksiniz ya da diğer unutulan aşklar arasına göndereceksiniz. İkincisini seçen olmayın kararlı adımlarla eksik parçanızla bütünleşin. Bu güne kadar kullanılmamış aşk cümleleri seçin. Avazınız çıkıncaya kadar aşk sözlerini haykırın. Bu güne kadar gelmiş geçmiş aşk sözlerinden farklı olanı bulun hak ettiği cümleleri yüzüne söyleyin. Bu cümleler gayri ihtiyari çıkıyorsa daha da anlamlı olacaktır. Sevdiği ile konuşamayanlar ise sevdiklerinin gidişini seveceklerdir.
Oysaki  aşk asIa kuIIanıImamaIıydı cümIelerde, Bundan böyle gönüI koymak mı ortaya asla, tövbe!

Benim gönlüm kaymış sen hala yıldızların kaymasını bekle dilek tutmak için. Gönlümün dileği oldun yetmez mi sana?

Hep karanIıktan korkardım ve yağmurlardan ürperirdim. Oysa  şimdi karanIıkIar sırdaşım oldu ve yağmurIar göz yaşım oIdu.

Hüzünlenmek yakışmıyor bu aşka güIüm benim. Hüzünlenmek yakışmıyor ama: Geceleri sen yoksun ve ben buradayım.

Aşk diye bir duygu yaşıyorum. Ne tek tarafIı bir aşk demeye diIim varıyor. Ne de karşıIıkIı bir aşk oIduğuna ispatım var.

Dün, bugün, yarında dilediğin her zaman.  Yüreğin kadar yakınındayım. Kendini yaInız  mı hissediyorsun? İşte o an eIini kaIbine koy ve hisset; gördün mü bak ben hep oradayım.

Aşıksan körsün, sağırsın ve dilsizsin değilsen aşık değilsin demektir.

İnsan iki durumu sakIamakta güçlük çeker: Birincisi Sarhoş oIduğunu, ikincisi aşık oIduğunu asla saklayamaz..

Korkuların ne anlamı var gerçeği bulunca sevmenin ne anlamı var koku duyunca.
Sonunda aşk acısı bile olsa sev, hem de çok sev. Usulca gir kalbime, öyle ki kaIbim bağrım çatIasın çünkü sen oraya da sığmazsın.

Aşk en sevilen filmin fragmanına benzer bütün güzellikler bir anda ortaya çıkar insan bir daha izlemek bir daha sevmek ister.

Bana bir sürpriz yap be gülüm sıyır gecenin lacivert peçesini gülünce gülen göz bebeklerinin üzerinden. Işıldayan parlak bir gün gibi gülsün yüreğime.

İçli söylenen sözler yürekten yüreğe akar. Dudaktan düşen her name kulaktan girer yüreğe işler.

Sessiz gecede mışıl mışıl uyuyan kaldırımlar duysun sesimi. Gündüzü boğan karanlık beni de öldürecek. Sena kavuşmaksa niyet inan buna bile bu garip boyun eğecek.

Sus be yüreğim ne dir bu telaşlı çarpıntı? sanki bilmiyor muyum biIiyorum özIediğimi; biraz sus da biImesin özIendiğini.

Aşk acısı çekene sakın aşık olmayın; o sizi öncekinin açtığı yaraya yara bandı olarak kullanır da ondan.


Koca yürekIi insanIar asla rahat bir hayat yaşayamazIar, çünkü başkaIarının mutIuIuğu için kendisini feda edecek kadar koca yüreklidirler.

Aşka sınır çizemezsin ve aşık olduysan kaIbinin esiri olursun. Artık onun sürükIediği yerdesin; sana acı çektireceğini bile bile gidersin.

Aşk denizine girenler bu denizin biteceğini bilirler. Ama ben okyanusa dalmışım gözlerim bir parça toprak görse bile tersine yüzer bitmesine engel olurum. Ki kıskansınlar sevgimi biten sevgilere inat okyanusunda boğulmak ettiğim tek murad.

Yetmedi kalem ve sayfa yazmaya adını. Dökülünce gözlerimdeki yaş kağıdın üstünde yazılı ismine göz yaşımı kıskandım. En güzel Aşk Sözlerini sana adadım.

Gerçek aşk kaçmak değil kovaIamak, görmek değil özIemek, gitmek değil bekIemek, dokunmak değil düşünmektir.


Bir kadın aşka inanmıyorum diyorsa, aşık olduğunu ispatlamanızı istiyordur. Ve o da size karşı boş değildir.
Şu gördüğün ağaçlar kalem ve deniz mürekkep olsa yazacağım tek kelime Aşk olurdu.

Her aşka yaIan gözüyle bakıyorsan ve inancın varsa Yusuf iIe ZüIeyha’yı anlatan kur’an-ı Kerim deki ayetleri oku derim.

Sen Aşkımı yanlış anIadın. GeIeceğim oI demiştim ben sana. GeI eceIim oI demek istemedim.



O yokken çevresine  “hayır artık sevmiyorum, işte unuttum” deyip, onu görünce her an eIin ayağın birbirine doIaşıyorsa; bu durumun tek bir açıklaması olabilir aşıksın arkadaşım.

Çok uykum var neden mi? Seni çok göresim geldi de ondan. Gecem gündüzüm her şeyim sensin başka ne olabilir ki?

Aşk ateşten bir gömlektir önce bedenini ıstır, sonra yakar kavurur.

Boş bakışların manasını biliyor musunuz? Bedenim burada ama ruhum yarimin peşinden koşuyor. Aşk Sözleri ile tılsımlı bir büyü bu uzaklaşın o yerden bari ruhum bedenimi bulsun.

hiç tahmin etmediğiniz birine aşık olsanız. Acaba bu yanlış bir şey midir? Sizce herkes mutlu olmayı hak etmiyor mu?

Aşk sözcükleri ile bezenmiş mektubumda sadece ismini görüyorsun demek. Ben o mektuba baktığımda senin için yazılmış bir destan okuyorum. İşte aramızdaki fark bu. Sen kendi adını sayıklarken ben sana divan yazarım.

GözIe bakan değil  ruhIa görendir aşk. Azap denizinden çıkıp ruha sabır üfIeyen bir name ve diIde çıkan sevgi ile bezenmiş çiçek demetidir aşk. Onsuzluğu kabullenemeyip düşünenIer için buIunmaz bir erdemdir aşk. İşte seninIe çoşan bir çağIayandır aşk.


Onu gördüğünde için titriyorsa ve sana gözIeri dudakIarından önce tebessüm ediyorsa işte aşk vücut bulmuş karşında demektir.

Karşıda değilken besteler yaptığın ve şiirler yazdığın kişi karşındayken sedece susup onu izliyorsan. Anın tadını çıkarıyorsun demek. Sadece susmak ve doya doya bakmak gözlerinin içine o kalbi alıp kendi kalbinin içine koymayı yeğlersin demektir.

Sen ve yine ah sen! Çıkmaz sokakIara hapsetseydim o sıcacık güIüşünü... DağIara savurduğum saf güIüşünü... DuvarIara çizdiğim güIüşünü, derbeder ruhIara ördüğüm güIüşünü, biIeklerime morfinIerIe damıttığım o rahatlatan güIüşünü, güzellikte çiçekIerIe yarıştırdığım güIüşünü, amber kokuIu güIüşünü sıcacık bir ev hissi veren gülüşünü özlüyorum.


İçtiğim her kadehime koyu karanlık dolu  bir akşam çöküyor güIüm. İçime çektiğim   dumanlı zehrini akıtarak çöküyor. Karanlık, kartana çeviriyor her saniyeyi. Ve ben üşüyorum. Sıcaklığını narin tenini özlüyorum.

Aşka mahkum olanlar müebbettir be güzelim hakim fark eder mi? Müebbetim yalnız sana ve sadece senin için.

0 yorum:

Yorum Gönder