İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

13 Ağustos 2016 Cumartesi

Güzel Facebook Sözleri


En Yeni Facebook Sözleri
Facebok duvarınızda ve Facebook sayfanız ile düşündükleriniz kısmında paylaşabileceğiniz yeni ve şekilli güzel sözleri altta listeledik.
Paylaşılabilecek ve pek çoğu da üretici olan bu sözleri guzelasksozleri.net olarak bu yazıda sizlerle paylaşıyoruz.

Güzel Facebook Sözleri
En yeni anlamlı ve orijinal Facebook sözleri sizlerle…

ßeraßer uyusak mesela;sen horlasan,ßen agzinin ortasina ßi tane patlatsam.Ne kadar romantik oluruz dimi.
.
facede shoplu manken sokakta sümüklü Ayten :D
.
ßi kızı 10kişi ister,kız onu istemeyen 11.le kafaı ßozar.
.
“0nlara sevişmeden de sevmenin mümkün oldugunu anlat sevgilim”. İncir Reçeli..
.
Hani ßirisi vardır,moralin 
ßozukken ßile onunla gülersin ya.
Heh işte tam ondan istiyorum.
.
Sokaktaki köpege yemek ver yanından ayrılmaz..Degmeyecek ßirine ömrünü ver ßir köpek kadar olamaz!
,
-Sevgilin varmı?
+Yok
-aha yaktım çıranı ßen sevgilin
+Aşkım valla ßaßam sandım
-ßen aßin ßekle geliyorum.
+Aßi telaşdan ßen öyle dedim ya
-ßen doktor size telaş yapmayin demedimmi çocuk düşe ßilir.
+Özür dilerim doktor ßey
-ßen annen hamile misin kızım sen?
+öff ya ölmek istiyorum 
-ßen taßutçu kesin ölüyomusun ona göre ölçü alalım..


,
Olmadı die sızlandıgın duaya,gün gelir olmadı diye şükür edersin.. 
Şemsi Teßrizi
.
Çok mu aşıksınız?ßir ßirinizi ćok mu seviyosunuz? Ço kmu egleniyosunuz? Gelecek planlarımı yapıosunuz? Merak etmeyin,”ayrılacaksınız”..
.
Sevdigi kız için ßir çok kızdan vaz geçen erkek gerizekali degil,adamdır!
.
Mesafeler aşka engel degil uzaktan sevmek g*t ister..
.
Hayatdaki en ßüyük pişmanlık pişman oluruz diye yapmadıklarımızdır.
Lev Tolstoy

0 yorum:

Yorum Gönder