İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

26 Nisan 2016 Salı

Kapak Sözler İçin

Güzel şiirler yazdım sana. Güzel kelimeler döküldü kalbimden sana doğru. Sahi sen neydin öyle? Aşk sen miydin? Yoksa sen mi aşk oldun?

Seni seviyorum yetmez oldu sevgimi dile getirmeye. Aşk sardı aklımı kalbimi bedenimi. Söyler misin nasıl yaşanır ki sensiz nasıl nefes alınabilir ki sensiz.

Ne ağlayacak kadar günah karim ne göklere çıkabilecek kadar masum.ne geçmiş de yaşadıklarımdan huzursuzum ne şu an yaptıklarımdan mutlu sırlar içinde bir dünyam var birde sen varsın içimde ne seni kaybedecek kadar cesurum nede seni kazanacak kadar güçlü.

Koklanacak gül açılacak gonca yasanacak hayat ve alınacak nefes olan sevgili babam ikliminden tasasızlık sevginden cesaret ve gözlerinden esaret aldığım günleri hep yasamak istiyorum.

Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, bin bir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, kandilin mübarek olsun.

Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordayım!

İçimde özlemin bitmeden daha gönlümü kedere bırakıp gitti ne hoşça kal dedi ne de elveda yabancılar gibi bırakıp gitti

bugün hiç düşünmediğim kadar düşündüm seni hayat! Nasılda süzüldün yine seni görmemi sağlayan pencereden.

şimdi sen hangi yüzyıldasın sevgili? Ya erkenden gelip ölüyorum yine, ya da geç kalıp yetişemiyorum sana.

0 yorum:

Yorum Gönder