İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

4 Mart 2017 Cumartesi

Sevgi ve Aşka dair güzel sözlerimiz

Aşk. Bu çok saçma bir şey, değil mi? Çok güzel ve çok mutluluk getiriyor, ancak bu dünyadaki en kafa karıştırıcı ve yürek parçalardan biri. Aşk sizi dil ile bağlı kılar ve kelimeleri kaybettirirse, yalnız değilsiniz - biz yardım için buradayız. Mesajın karşısına çıkacak ve sevgililerinizin yüzüne bir gülümseme bırakacak

2. Seninle olmaktan çok seviyorum. Seni özledim ve seni görmek için sabırsızlanıyorum!

Onu seviyorsun ve tabii ki onunla birlikte olmaktan çok seviyorsun. Onu özlediğini ona bildirmek, kendisini istediğini hissettirir ve tabii ki sevilir.

3. Seni severim Ben senden cok hoslaniyorum. Aslında senden daha çok hoşlanımalıyım. SENİ SEVİYORUM!

Onu kulaktan kulağa gülümsemesine neden olan sevimli küçük bir yorum. İlk başlarda yalnızca 'onu seveceksin' diye biraz endişeli olabilir, ama okurken mesajı gürültülü bir şekilde alacak ve aslında onu sevdiğini açıkça belli edecek!

4. Bilginize: Adamımı seviyorum.

Bazen böyle süper kısa bir mesaj, onun gününü geçirmek için ihtiyaç duyduğu şeydir. Kişisel olarak, bu kısa mesajı seviyorum ve her seferinde seveceğini düşünüyorum.

5. Sevgi ile ilgili sorun, her zaman çok az veya çok fazla olmasıdır. Öğrenmeye başladım, sadece yaşamak istemediğin biri değil, yaşayamayacağınız biriyle birlikte olmalısınız. Ve sen de <3

Bazen insanlar basit şeylere kapılırlar ve bu mesaj ona aşkın derinliğini gösterir ve onsuz yaşayamayacağını ona bildirir.

6. Sana güveniyorum, bebeğim. Ve ne var biliyor musun? Bu seni sevdiğimden daha iyi bir iltifattır. Nedenini bilmek ister misiniz? Çünkü sevdiğiniz kişilere daima güvenmiyorsunuz, ancak güvendiğiniz kişiyi her zaman severiz.

7. Hey sen. Yüzünü seviyorum. Siman aşkı andırdığı için.

Sevimli, sevimli ve hala sevgiyle dolu - büyük sevgi sana yazmamın tek nedeni!
8. Sen benim en iyi arkadaşımsın, benim bu günüm, ve diğer yarımsın. Sen benim için dünyayı anlamlandırıyorsun ve seni seviyorum.

 9. Eğer şimdiye kadarki en iyi günümü seçmek zorunda kalmışsam, en güzel saatim ve en vahşi rüyam gibi gerçek, aklımda her zaman sen oldun

10. Seni kafamdan ayak parmağıma kadar seviyorum.

11. Seni sevdiğim için mükemmel olduğun gördüm. Ama sonra mükemmel olmadığını gördüm ve seni daha çok seviyordum.

Bu, gerçekten her zaman harikalar yaratan klasik bir deyiş. İnanılmaz derecede doğru çünkü evet, kimse mükemmel değil, ama sen de zaten onları kusurlarıyla seviyorsun.

12. Nefes almayı ve sevmeyi seçmek zorunda kalırsam, son nefesini kullanarak seni seviyorum demek isterdim.

Çok tatlı- ve muhtemelen daha önce duyduğunuz bir şey. Ancak öyle bile olsa, kısa mesaj olarak okumak her zaman harika bir şey.

13. Seni hiç tanımadıysam, senden hoşlanmam. Eğer seni sevmeseydim, seni sevmezdim. Seni sevmezsem, seni özlemezdim. Ama yaptım, yapacağım ve yapacağım.

14. Hiç kimsenin sizin için sevgisinden şüphe etmeyin. Bazı kusurlar bulursanız, onlara bırakın. Acıdan kurtulursan mutluluk hiç bitmiyor ve son derece doyurucu oluyor. Asla mükemmel aşkı bulmaya çalışmayın, çünkü acı olmadan aşk tamamen imkânsızdır.

Mükemmel bir aşk diye bir şey yoktur, bu yüzden birbirlerinin kusurlarıyla sevmeyi öğrenin.

15. Beni seviyor musun? A. Evet B. A CABA 😛


16. Seni dünden çok seviyorum ama yarından daha fazla sevmiyorum.

17. Sevgimizi canlı tutmak için, yalnızca üç şeye ihtiyacım var: Sonsuza dek, sen, ben ve kalplerimiz.

18. Seni ne kadar çok sevdiğimi sormayı bırak. Bir dahaki sefer seni gördüğümde ve öptüğümde, öğreneceksin.

19. Beni takdir etmediğin her şey için beni çok minnettar ettin. Aşık olmamın nedeni sendin.

0 yorum:

Yorum Gönder