İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

19 Ocak 2017 Perşembe

Cenk Çetin Nokta Şarkı Sözü

Ben seni neden mi sevdim Bir nedeni yok nedensiz sevdim Her koşulda koşulsuz Her durumda sorunsuz Sadece sevdim Ben senin tatlı sert bakışlarını Duygusal çıkışlarını Öfkeni bile sevdim Ben sana bir söz verdim Ruhumla savaş verdim Yok mu bir diyeceğin Yoksa ben öleceğim kalpten Çık gel her iki sokaktan Öpelim her iki yanaktan Kalk gel özledik işte Bak gel gel dedirtme Sonra sonrası yok işte anla Anlamıyorsan nokta Ah kalbim sen uyu uyu uyu Ben beklerim Kalbinin atışlarını Ben dinlerim Dün sevdim bugün sevdim Uyudum uyandım yine sevdim Ben böyleyim Ben senin tatlı sert bakışlarını Duygusal çıkışlarını Öfkeni bile sevdim Ben sana bir söz verdim Ruhumla savaş verdim Yok mu bir diyeceğin Yoksa ben öleceğim Kalpten

0 yorum:

Yorum Gönder