İnstagram, Facebook, Whatsapp gibi sosyal medyalarda kullanabileceğiniz güzel sçzler

24 Eylül 2016 Cumartesi

Sosyal Medya Damar Sözleri


Damar Sözler
rabesk gecenim ardından ağızdan çıkan cümlelerin esiri olarak söylediğimiz sözler olarak nitelendirebiliriz. Genellikle ayrılık ve platonik aşkların özetidir aslında. Okkalı bir söz söylemek isterseniz alt kısımdaki Damar Sözler yazılarına bir göz atın. Sizin de durumunuzu özetleyen cümlelere rastlayabilrsiniz.
İçinde genellikle elem verici unsurlar barındırmaktadır. Damar sözleri yazarken verdiği mesajın özünü iyi kavramak gerekir. Yoksa sadece sataşma olarak algılanabilir. "söz ola ala başı söz ola bitire savaşı." kısaca aktardık. Manadaki derinliğin yakalanması oldukça önemli. Yoksa sadece kuru lafta kalabilir. Dolaısıyla Damar sözlerin kullanımı size kalmış. İster atar yapın ister gider yapın bu cümleler her zaman lazım olacak. Kısa mesajlar bölümüne ya da Facebook profilinizin altına yazabilirsiniz. Face'de  yazarsanız kitleler yazınıza yorum bile yapabilir. İntagramda ise ekleyeceğimiz Damar Sözler İntagram fotoğrafları konularına bakabilirsiniz.

Aslında bir fincan kahveye benzer  hayat. Kimi zaman tat vermeyebilir. Tadını sevmeseniz bile kimle içtiğiniz önemlidir. Tadı muhabbette gizlidir.

İnsanlar; Geçmişlerinin hasreti, gelecelerinin özlemi, yaşadığı anın şikayetcisidir.

Eğer senden ayrıldıktan kısa bir süre sonra başladığı yeni ilişkisinin temelleri atıldıysa;  aslında o ilişki senin elini tuttuğu günlerde atılılmıştır. oysa sen, seni çok sevdiğine inanıyorken.

Bana yıllar sonraya yazılmış bir mektuptur gözlerin. Alel acele ve dalgınlıkla kapanmış ve bana hiç bir zaman açılmayacaklar.

Bütün geceleri uykusuz geçirmene sebep olan şeyleri tek seferde anlatamazsın. İlk önce içine atarsın derin derin, sonra susarsın.

Alışılmış ayrılıklardı benimki. Aslında ben hiç senin kadar esaslı, gitmedim senden vaz geçemedim.
 Bütün karanlıklara ve gölgelere teşekkür ederim; onlardı bana ışığı daha çok sevdiren.

Söylenecek çok şeyi olduğu halde susan bir kadın aslında kulakları sağır edecek kadar bağırıyordur içindekileri.

Hayallerindeki insan olamadıklarımız hep hayalimizde kalır.
Devrimi gerçekleşmemiş emperyalist kalplinin yönetimine faşist bir sevgi darbe yapıyor.

Gönül meclisimde konuşmaya kimsenin hakkı yok senden başka, aşka müdahale eden olmasın. İlahi aşk şahidimdir senden başka siyasi görüşüm olmadı hiç.
İstanbul gibiyim senden sonra. Ne zaman seni düşünsen göz semtlerimi su basıyor. Seni düşündüğümde kalp trafiğim aksıyor.
Unutma fikrimde bile kavuşma umudu besliyorum içimde. Senden kaçış olsa bile kurtuluş olmuyor.
Alkole adanan unutma merasimlerinde soda dağıtılsa daha yararlı olur. Sonuçta unutmayı değil hazmetmeyi beceremiyor insan.

Benim keşkelerimdin kavuşmak için edilen duam. Sana göre bekiydim sonaralara atılan. Belki beni seviyordur diye keşkelerim ısrarcı bu akşam.

Zor mudur gözlere bakarken gerçek aşkı görmek? Yoksa sadece aşk mıdır gözlerdeki tek gerçek?

Şimdi benim son diye bitirdiğimle, kim bilir kimler ilk diye başlayacak.

Bu şehrin insanlarını yalnızca yağmur yağdığında seviyorum çünkü; ancak o zaman herkesin yüzü ıslak, başları eğik, herkes ben ve hep olduğum gibi.
Ateş için rüzgar neyse aşk için ayrılık da odur; sadece küçük aşkları söndürür büyük bir aşkı ise güçlendirir.
Şuan aşkın başüstü ile başlayıp bel altı olarak devam ettiği ve sonunda ise ayaklar altına alındığı zamandayız.
Geride bırakılanlar özlenir, elindekilerden sıkılır, ulaşılmazlara tutulur ve ulaşılmazlar hep aşık olunur.
Keşke sevilmediğini anladığınızda yüreğinizi kapatmak üşüyünce camı kapatmak kadar kolay olsaydı.

Gereğinden fazla değer verdiklerinden gereğinden fazla nankörlükle karşılaşırsın.
Onu hatırlatan herşeyde ağlarsın ya gün gelir aklın başına gelince boşuna ağladığına yanarsın.
son model bencillikle hızla uzaklaşıyorsun benden. Bu kadar hızla gitme derim çünkü; yalnızlık ilerde çevirme yapıyor.
Kimi zaman 'vay be' dersin şaşırırsın; nasıl olur da tek satırlık insanları roman yapmışım der yanarsın.

Hayatta varolduğu için düşlenenler ve düşlendiği için var olanlar vardır.
İyi bir kadınla iyi bir erkek mutlu olamaz. Çünkü iyi kadınlar kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle ise sadece dertleşmeyi tercih ederler.
Terk et beni artık yalnızlık koynuna girip çıktıkların gibi. Ben seni değil onu seviyorum.

Gitme zamanı gelmişse ‘dur’ demenin; Zaman geçmişse ‘dön’ demenin; Ve aşk bitmişse ‘yeniden’ demenin. Hiçbir anlamı yoktur.

"TRT 1 hd izle yayınlanan programları ister trt1 androidten izle isterse de trt1 Iphone izle ile Bütün mobil cihazlardan izlenmektedir. Canlı TRT 1 yayınlarını kesintisiz olarak takip etmeniz için buraya aldık Canlı TV TRT 1 kanalında hem çocuklar için hem de aile bireyleri için yayın bulunuyor. TRT 1 seyret nerde olursanız kanalın yayınlarını ordan izlemenize fırsat tanır. TRT 1 yayın akışı ile haftalık yayın programını bulabilirsiniz. TRT 1 online izle televizyon kanalının içeriği kayıt edilmemektedir." ( Noise, TRT 1 Canlı İzle)


Noise, D. (24 Eylül 2016).TRT1 Canlı İzle World Wide Web Online.
Erişim: http://www.canlitv.website/trt-1-canli-izle [25 Eylül 2016].

0 yorum:

Yorum Gönder